reklama

O podväzkoch pod otepľovačkami a o tom, ako sa meria láska

Ani tento rok sa nám to nevyhlo! Obchody plné červenej, bežné cukrovinky so srdcervúcimi vyznaniami na obale, prípadne aj vo vnútri, wellness hotely plné roztúžených dvojíc, ktoré si na izbu nechali doniesť jahody a šampanské.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Svätý Valentín!

Môj muž síce so svätcami zásadný problém nemá, Svätého Valentína ale vyslovene neuznáva. Takže som nedostala nič. Mňa toto šialenstvo predsa len nenechalo celkom chladnou, veď ide o city! Ja Valentína troška uznávam, takže svojmu milému som niečo darovať chcela. Ale čo? Na internete inšpirácie na valentínske darčeky vyskakovali z každého rohu, o tom potom, lenže žiaden sa mi preňho nezdal dosť vhodný.

Čo sa týka sexi spodného prádla, vystrieľala som sa hneď na začiatku. Boli sme spolu od decembra, vo februári sme išli na zimnú túru. Jemne snežilo a ja som si pod otepľovačky obliekla podväzky. Keď som drahého zatiahla do lesíka, tak to zistil a aj veľmi ocenil. Obliecť si po tomto podväzky len tak do postele by bolo klišé. Takže s valentínskym prádielkom sme skončili.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na druhého Valentína sme už mali fázu, kedy sa plyšové zvieratká s nápisom "I love you" javia ako rozkošné tvory, dávno za sebou. Plyšáky ale majú niečo do seba, tak som mu zaobstarala hand - made príšerku s očami z ping - pongových loptičiek a zubami z kefky na čistenie holiaceho strojčeka. Doteraz je predvádzaný všetkým návštevám a dostal aj meno - Ortopéd. Bohvie prečo, dôležité je, že Ortopéd zabodoval.

Na nasledujúceho Valentína som sa rozhodla, že muža prekvapím a Ortopédovi zaobstarám ženu. Našla som mu Emku, tiež s očami z ping - pongových loptičiek, ktoré navyše hrkajú. Tajne som sama sebe sľúbila, že keď budú príšerky v páre, aj ja sa isto vydám. Doteraz som bez obrúčky, ba aj bez zásnubného prsteňa, hlavne, že môj muž bol z Emky nadšený, o Ortopédovi ani nehovoriac.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A čo teda tento rok? Zahrali sme si hru. Takú, čo hrávame často, dá sa povedať, že skoro každý deň. Ja sa opýtam: "Máš ma rád?" Môj muž na prvýkrát väčšinou povie: "Nie." Opýtam sa, prečo. "Lebo si škaredá," odpovedá. Troška si prehrabnem vlasy a skúšam ešte raz: "Máš ma rád?" Na druhýkrát už väčšinou povie, že hej. "A koľko?" pokračujem ja. "Osem," odpovedá on. Neviem, v čom sa meria láska, ale ja som mu včera povedala, že ja jeho tristo šesťdesiatdva. To bol valentínsky darček ako vyšitý. A ešte som dodala, že sa budem stále snažiť, aby on mňa tisíc. Alebo aj milión!

Nicola Šerfelová

Nicola Šerfelová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Odjakživa som mala rada knihy. Ľudí v knihách, ale najmä živých ľudí. Vždy ma fascinovali ich životy, vzťahy, príbehy, to, čo ich baví, aj čo ich trápi, ich vnímanie sveta. Každý z nich sa stáva mojou súčasťou a vďaka tomu som mimoriadne rada tým, čím som. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu