reklama

Pierko z krokodíla

V piatok popoludní sme sa vybrali na nákup. Len taký malý, akurát že načasovaný nebol celkom rozumne. Pokladne pípali odušu spasenú, ľudia sa snažili vmanévrovať do najkratších radov a preplnenými nákupnými vozíkmi poštuchávali

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

tých, čo stáli pred nimi, aby to, preboha, pri tých kasách nejako urýchlili. 

My sme nepoštuchávali. Jednak preto, že sme si svoj mininákup niesli v rukách, jednak preto, že pred nami stál chlapček. Asi štvorročný. Jeho tatko so značnou predvíkendovou dávkou radosti diskutoval s chlapíkom asi v jeho veku, hádam sa dlho nevideli. Chlapček bol jednou pažou ovesený na rukoväti vozíka, v druhej držal pierko. Bielo – sivé. Možno z káčera, možno zo sivého papagája, neviem. Hladkal ním najprv citróny v sieťke, potom balík toaletného papiera, na mrazené kuracie štvrťky už nedočiahol. Premiestnil sa k bežiacemu pásu, pierko naňho priložil, teraz ho už pre istotu držal v oboch rukách. Keď sa pás s tovarom pohol, pierko sa veselo roztancovalo. Chlapček si všimol, že naňho pozeráme a sem – tam na nás zboku poškuľoval.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„To je z krokodíla?“ opáčil môj muž priateľsky.

Chlapčekove veľké oči sa ešte viac rozšírili, zadíval sa na svoje pierko, potom na mňa, akože „Tvoj ujo je šiši“ a s miernym opovrhnutím odpovedal: „Veď krokodíl je zelený!“

Ozaj že. Úplne ho vidím ako rozprestrie svoje krídla a vznesie sa vysoko nad Níl. 

Nicola Šerfelová

Nicola Šerfelová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Odjakživa som mala rada knihy. Ľudí v knihách, ale najmä živých ľudí. Vždy ma fascinovali ich životy, vzťahy, príbehy, to, čo ich baví, aj čo ich trápi, ich vnímanie sveta. Každý z nich sa stáva mojou súčasťou a vďaka tomu som mimoriadne rada tým, čím som. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu